Ta strona używa cookies, a kontynuująć przeglądanie wyrażasz zgodę na ich używanie oraz na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką prywatności i cookies.
W każdej chwili możesz wycofać zgodę poprzez zmianę ustawień cookies w swojej przeglądarce.

Zgoda X

SO-10964 Monitorowanie systemów za pomocą System Center Operations Manager

cena

3200 PLN
lub Unit

czas trwania

5 dni

poziom trudnosci

poziom 3

Softronic

 




Planujesz szkolenie? W abonamencie dostaniesz je taniej, razem z szerokim pakietem innych szkoleń!

Pakiet TECHsupreme

Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Termin

Miasto / miejsce

Cena* / Promocja**

Język

Termin Gwarantowany

Zapisy

05.08.24 09:00

Szkolenie Zdalne

3200 zł

PL

NIE

02.12.24 09:00

Szkolenie Zdalne

3200 zł

PL

NIE

*Cena - to cena netto pakietu podstawowego
**Promocja - to obniżona cena netto pakietu podstawowego

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu? Znajdziemy rozwiązanie

  Napisz do nas



Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Start szkolenia
05.08.24 09:00
Miejsce
Szkolenie Zdalne
Cena*/promocja**

3200zł

Język szkolenia
PL
Termin gwarantowany
NIE
Start szkolenia
02.12.24 09:00
Miejsce
Szkolenie Zdalne
Cena*/promocja**

3200zł

Język szkolenia
PL
Termin gwarantowany
NIE

*Cena - to cena pakietu podstawowego
**Promocja - to obniżona cena pakietu podstawowego

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu? Znajdziemy rozwiązanie

  Napisz do nas




Dlaczego właśnie to szkolenie?

Szkolenie ma na celu przekazać uczestnikom wiedzę i umiejętności potrzebne do wdrożenia i skonfigurowania System Center 2012 R2 Operations Manager. Uczestnicy dowiedzą się: - jak zaprojektować i wdrożyć SCOM 2012R2 - jak wykonać aktualizację i proces migracji z SCOM 2007R2 do SCOM 2012R2 - zrozumieć kluczowe elementy pakietów administracyjnych takch jak: wykrywania obiektów, monitorowanie, targetowanie - jak skonfigurować sieć oraz monitorować aplikacje w SCOM 2012 - jak monitorować aplikacje oparte o .Net i Java używając monitorowania wydajności aplikacji - jak skonfigurować pulpity nawigacyjne, raportowanie śledzenia poziomu usług, SharePoint Web Part, w celu umożliwienia wizualizacji kluczowych wskaźników wydajności i dostępności - jak dostosować konsolę SCOM 2012R2 - jak zintegrować SCOM 2012R2 z innymi komponentami System Center 2012R2 - jak wykorzystać nowe właściwości SC 2012R2: integracja z SC Advisor, Team Foundation Server, IntelliTrace, Windows Azure

Co warto wiedzieć przed szkoleniem?

Rok lub więcej doświadczenia w projektowaniu i wdrażaniu System Center Operations Manager SP1 2007 lub System Center Operations Manager 2007 R2
Praktyczna znajomość systemu Windows Server 2008 R2 i Windows Server 2012
Praktyczna znajomość SQL Server 2008 R2 i SQL Server 2012

Czego się nauczysz?

Informacje ogólne i architektura

Operations Manager w chmurze i centrum danych
omówienie Operations Manager'a
podstawowe komponenty i topologia
kluczowe opcje System Center 2012 R2 Operations Manager
planowanie i skalowanie System Center 2012 R2 Operations Manager

Wdrażanie nowej grupy zarządzania programu System Center 2012 R2 Operations Manager

uwagi dotyczące bezpieczeństwa
uwagi związane z projektowaniem grupy zarządzania
instalacja System Center 2012 R2 Operations Manager'a
konfiguracja ustawień domyślnych Operations Manager'a
konfiguracja Agentless Exception Monitoring (AEM)
metody wdrażania agentów
konfiguracja usług Audit Collection Services

Aktualizowanie Operations Manager'a 

planowanie migracji i aktualizacji
aktualizacja do System Center 2012 R2 Operations Manager
migracja do System Center 2012 R2 Operations Manager

Konfiguracja sieci i monitoringu aplikacji 

podstawy dotyczące pakietów administracyjnych
konfiguracja monitoringu urządzeń sieciowych
konfiguracja monitoringu sieci
konfiguracja monitoringu aplikacji

Monitorowanie wydajności aplikacji 

monitorowanie wydajności aplikacji
zastosowanie IntelliTrace
integracja z Team Foundation Server (TFS)

Kompleksowe monitorowanie usług 

szablony pakietów administracyjnych
modele aplikacji rozproszonych
globalny monitor usług
pulpity Visio w czasie rzeczywistym

Karty wyników, pulpity nawigacyjne i raportowanie 

konfiguracja i zarządzanie raportowaniem w Operations Manager
konfiguracja śledzenia poziomu usług (Service Level Tracking)
konfiguracja Operations Manager SharePoint WebPart
konfiguracja pulpitów i widget'ów
kreowanie spersonalizowanych pulpitów

Konfiguracja i dostosowywanie konsoli

bezpieczeństwo oraz określanie zakresu i ról użytkowników
tworzenie dedykowanych widoków
konfigurowanie subskrypcji powiadomień
kreowanie zadań diagnostycznych i zadań odzyskiwania

Tworzenie pakietów administracyjnych 

koncepcja dotycząca tworzenia pakietów administracyjnych
tworzenie pakietów administracyjnych
Integracja System Center
integracja Operations Manager z Service Manager
integracja Operations Manager z Data Protection Manager
integracja Operations Manager z Orchestrator

Rozwiązywanie problemów, zestrojenie i odzyskiwanie awaryjne 

rozwiązywanie problemów dotyczących bazowych komponentów Operations Manager'a
konfiguracja SQL AlwaysOn dla Operations Manager'a
konfiguracja przechowywania danych w Operations Manager
wykorzystanie raportów do diagnozowania problemów w Operations Manager
odzyskiwanie awaryjne

Co zawiera pakiet podstawowy?

w ramach pakietu otrzymujesz:
- materiały szkoleniowe w postaci elektronicznej lub papierowej
- certyfikat ukończenia szkolenia
w przypadku szkoleń stacjonarnych dodatkowo: 
- materiały szkoleniowe typu notes, długopis
- gadżet szkoleniowy
- zapewnione samodzielne stanowisko pracy wyposażone w laptop lub komputer stacjonarny (zgodnie z Setup Guidem szkolenia)
- poczęstunek w formie lunchu lub voucher na lunch do pyszne.pl (w przypadku szkoleń zdalnych) dla szkoleń realizowanych w pełnodniowych cyklach (co najmniej 6 godzinnych)
- poczęstunek w czasie przerw (kawa/herbata/woda/ciastka)

wszystkie ceny są kwotami netto, należy doliczyć podatek VAT wg obowiązującej stawki

Podziel się: