SO-Python-01 Podstawy programowania w języku Python

cena

3200 PLN

czas trwania

5 dni

poziom trudności

poziom 1

Softronic

 



Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Start szkolenia

Miasto/miejsce

Cena* / Promocja**

Język szkolenia

Termin Gwarantowany

Zapisy

27.01.25 09:00

Szkolenie Zdalne

3200 zł

PL

NIE


*Cena - to cena netto pakietu podstawowego
**Promocja - to obniżona cena netto pakietu podstawowego

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu? Znajdziemy rozwiązanie

  Napisz do nas


Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Start szkolenia
27.01.25 09:00
Miejsce
Szkolenie Zdalne
Cena*/promocja**

3200zł

Język szkolenia
PL
Termin gwarantowany
NIE

*Cena - to cena pakietu podstawowego
**Promocja - to obniżona cena pakietu podstawowego

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu? Znajdziemy rozwiązanie

  Napisz do nas


Dlaczego właśnie to szkolenie?

Szkolenie podstawowe Python daje solidny fundament do tworzenia aplikacji dla różnych systemów operacyjnych. Python to język o prostej składni.

Co warto wiedzieć przed szkoleniem?

 Szkolenie sprawdzi się nawet dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z programowaniem. 

Czego się nauczysz?

Wprowadzenie

co warto wiedzieć o Pythonie?
konfiguracja Pythona w systemie Windows
konfiguracja Pythona w innych systemach operacyjnych 
wprowadzenie do IDLE 

Typy, zmienne i proste operacje wejścia-wyjścia

użycie cudzysłowów przy tworzeniu łańcuchów znaków 
używanie sekwencji specjalnych w łańcuchach znaków 
konkatenacja i powielanie łańcuchów 
operacje na liczbach 
pojęcie zmiennych 
pobieranie danych wprowadzanych przez użytkownika
używanie metod łańcucha 
stosowanie właściwych typów 
konwersja wartości 

Rozgałęzianie kodu, pętle while, projektowanie programu

generowanie liczb losowych 
używanie instrukcji if 
używanie klauzuli else 
używanie klauzuli elif 
tworzenie pętli while 
unikanie pętli nieskończonych 
traktowanie wartości jako warunków 
tworzenie umyślnych pętli nieskończonych 
korzystanie z warunków złożonych 
projektowanie programów 

Pętle for, łańcuchy znaków i krotki

liczenie za pomocą pętli for 
stosowanie funkcji i operatorów sekwencji do łańcuchów znaków
indeksowanie łańcuchów 
niemutowalność łańcuchów 
tworzenie nowego łańcucha 
wycinanie łańcuchów 

Listy i słowniki

korzystanie z list 
korzystanie z metod listy 
kiedy należy używać krotek zamiast list? 
używanie sekwencji zagnieżdżonych
referencje współdzielone 
używanie słowników 

Funkcje

tworzenie funkcji 
używanie parametrów i wartości zwrotnych
wykorzystanie argumentów nazwanych i domyślnych wartości parametrów
wykorzystanie zmiennych globalnych i stałych 

Pliki i wyjątki

odczytywanie danych z plików tekstowych
zapisywanie danych do pliku tekstowego 
przechowywanie złożonych struktur danych w plikach
obsługa wyjątków 

Obiekty programowe

podstawy programowania obiektowego 
tworzenie klas, metod i obiektów 
używanie konstruktorów 
wykorzystywanie atrybutów 
wykorzystanie atrybutów klasy i metod statycznych
hermetyzacja obiektów 
używanie atrybutów i metod prywatnych 
kontrolowanie dostępu do atrybutów 

Programowanie obiektowe

wysyłanie i odbieranie komunikatów 
tworzenie kombinacji obiektów (2
wykorzystanie dziedziczenia do tworzenia nowych klas
rozszerzanie klasy poprzez dziedziczenie 
modyfikowanie zachowania odziedziczonych metod 
polimorfizm 
tworzenie modułów

Tworzenie interfejsów GUI

przyjrzenie się interfejsowi GUI
programowanie sterowane zdarzeniami 
zastosowanie okna głównego 
używanie przycisków 
tworzenie interfejsu GUI przy użyciu klasy 
wiązanie widżetów z procedurami obsługi zdarzeń 
używanie widżetów Text i Entry oraz menedżera układu Grid 
wykorzystanie pól wyboru
wykorzystanie przycisków opcji 

Grafika

wprowadzenie do pakietów pygame i livewires
tworzenie okna graficznego
ustawienie obrazu tła
układ współrzędnych ekranu graficznego 
wyświetlanie duszka 
wyświetlanie tekstu 
wyświetlanie komunikatu 
przemieszczanie duszków 
radzenie sobie z granicami ekranu 
obsługa danych wejściowych z myszy 
wykrywanie kolizji 

Dźwięk, animacja i rozwijanie programu

odczyt klawiatury
tworzenie animacji 
przegląd obrazów 
wykorzystywanie dźwięku i muzyki 
regulowanie tempa 
dodanie efektów 
dodanie poziomów 

Co zawiera pakiet podstawowy?

w ramach pakietu otrzymujesz:
- autoryzowane materiały szkoleniowe w postaci elektronicznej
- certyfikat ukończenia szkolenia


w przypadku szkoleń stacjonarnych dodatkowo:
- materiały szkoleniowe typu notes, długopis
- gadżet szkoleniowy
- zapewnione samodzielne stanowisko pracy wyposażone w laptop lub komputer stacjonarny (zgodnie z Setup Guidem szkolenia)
- poczęstunek w formie lunchu lub voucher na lunch do pyszne.pl (w przypadku szkoleń zdalnych) dla szkoleń realizowanych w pełnodniowych cyklach (co najmniej 6 godzinnych)
- poczęstunek w czasie przerw (kawa/herbata/woda/ciastka)
- możliwość skorzystania z usługi Training Replay


Skomponuj własny pakiet

dodaj lub odejmij do ceny pakietu podstawowego
- 40,00 zł/dzień : zrezygnuj z lunchu
+ 450,00 zł : zamów egzamin w super cenie
+ 250,00 zł : asysta przygotowująca do egzaminu

OPCJA PREMIUM:
Szkolenie dedykowane tylko dla Ciebie (brak innych osób na sali) -> spytaj o cenę

wszytkie ceny są kwotami netto, nalezy doliczyć podatek VAT wg obowiązującej stawki
przykład obliczania ceny za Twój pakiet szkoleniowy



Podziel się:

     
Copyright © 2003-2024 SOFTRONIC. Wszelkie prawa zastrzeżone
NASZE BIURA
Warszawa
Aleja Jana Pawła II 25 00-854 Warszawa tel./fax.: +48 226280121 tel.: +48 228856296
Poznań
ul. Towarowa 37 61-896 Poznań tel.: +48 618658840 tel./fax.: +8 618658841