Podstawy
Układy współrzędnych
globalny
lokalny
kartezjański
walcowy
sferyczny
LUW
tworzenie własnego LUW
zapisywanie utworzonego LUW
Oglądanie rysunków 3D
orbita swobodna
określanie kierunku patrzenia
Tworzenie obiektów przestrzennych – podstawy
nadawanie grubości obiektom płaskim
ustalanie poziomu dla obiektów
Rzutnie w przestrzeni modelu
tworzenie konfiguracji
zapisanie utworzonej konfiguracji
przypisanie LUW do rzutni
Modelowanie bryłowe
Prymitywy bryłowe
polibryła
kostka
kula
walec
stożek
klin
torus
ostrosłup
Tworzenie brył z obiektów płaskich
poprzez wyciąganie
poprzez obrót
poprzez przeciąganie
poprzez wyciągnięcie złożone
Modyfikacja obiektów bryłowych
zaokrąglanie narożników
ścinanie narożników
Operacje na bryłach
sumowanie
odejmowanie
szukanie części wspólnej dla brył
Zaawansowana edycja brył
Tworzenie przekrojów
Narzędzia z grupy Edycja brył
Drukowanie (przestrzeń papieru)
Zasady pracy
tworzenie rzutni
rzutowanie obiektów przestrzennych na płaszczyznę
określenie skali rzutni
wymiarowanie w rzutniach
wymiarowanie w papierze
Wydruk i jego konfiguracja
ustalenie urządzenia drukującego
określenie formatu strony
ustalenie szerokości i rodzaju linii
Tworzenie obiektów powierzchniowych
Rysowanie prymitywów powierzchniowych
Generowanie powierzchni na podstawie istniejących obiektów
Modyfikacja powierzchni
Tworzenie obiektów siatkowych
Generowanie złożonych powierzchni
powierzchnia prostokreślna
powierzchnia walcowa
powierzchnia obrotowa
powierzchnia Coons’a
odwzorowanie topologii terenu
Modyfikacja powierzchni siatkowych
Wizualizacja przestrzennych scen
Oświetlenie
Praca z materiałami
Kamera
Eksportowanie zrenderowanych scen