Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij X
Logo SOFTRONIC

Ośrodek Szkoleniowy i Egzaminacyjny

IT Service Management with System Center Service Manager


MS-10965 IT Service Management with System Center Service Manager

Dlaczego właśnie to szkolenie?

Celem kursu jest przedstawienie wiedzy dotyczącej wdrażania i administracji System Center 2012 SP1 Service Manager. Uczestnicy dowiedzą się: - gdzie jest miejsce Service Manager w pakiecie System Center 2012 SP1 - jakie techniczne i biznesowe potrzeby można rozwiązać przy pomocy Service Manager - w jaki sposób Service Manager pomoże przy wdrożeniu dobrych praktyk ITIL i MOF - jak zaprojektować i wdrożyć architekturę Service Manager - jak zaktualizować środowisko z Service Manager 2010 do System Center 2012 SP1 - jak skonfigurować zarządzanie incydentami, aktywnościami, zmianami - jak zarządzać oraz konfigurować i używać Self-Service Portal - jak tworzyć raporty Service Manager

Co warto wiedzieć przed szkoleniem?

doświadczenie w zarządzaniu platformami opartymi na Windows Server 2008 R2 i Windows Server 2012.
doświadczenie w zarządzaniu SQL Server 2008 R2 i SQL Server 2012

Czego się nauczysz?

Wprowadzenie do Service Management 
wprowadzenie do Microsoft System Center 2012
kluczowe funkcje System Center 2012 SP1 Service Manager
zarządzanie usługami ITIL i MOF
wdrożenie dobrych praktyk ITIL/MOF przy użyciu Service Manager
Instalacja System Center 2012 SP1 Service Manager
architektura i podstawowe komponenty System Center 2012 SP1 Service Manager
wymagania sprzętowe oraz programowe
wymagania dotyczące bezpieczeństwa
instalacja System Center 2012 SP1 Service Manager
aktualizacja do System Center 2012 Service Manager
Konfigurowanie podstawowych ustawień w Service Manager
podstawowa konfiguracja System Center 2012 SP1 Service Manager
konfiguracja powiadomień
implementacja System Center 2012 SP1 Service Manager przy wykorzystaniu konektorów
konfiguracja Exchange Connector
konfiguracja usług biznesowych
Konfigurowanie incydentów oraz zarządzanie problemami
definicja incydentu i problemu
zarządzanie incydentami
zarządzanie problemami
zarządzanie kolejkowaniem oraz podgląd incydentów i problemów
Konfiguracja i zarządzanie aktywnościami, zmianami oraz wersjami
zarządzanie aktywnościami w Service Manager
zarządzanie zmianami
zarządzanie wersjami
Konfiguracja i zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi
katalog usług
zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi, grupy katalogów
Self-Service Portal
obsługa środowisk wirtualnych z wykorzystaniem Cloud Services Process Pack
Konfiguracja zarządzania poziomem świadczenia usług
konfiguracja zarządzania poziomem usług
przegląd informacji SLA w Service Manager
Dostosowywanie portalu Self-Service
komponenty Self-Service Portal
dostosowywanie portalu Self-Service
Używanie raportów oraz analiza danych w Service Manager
uruchamianie zadań w System Center 2012 SP1 Service Manager
konfiguracja oraz uruchamianie zadań
analizowanie problemów oraz niewykonanych zadań
kostki analityczne
Process Pack for IT GRC
przegląd opcji Process Pack dla IT GRC
instalacja Process Pack for IT GRC
tworzenie Control Management Program
zarządzanie Control Management Program
 

Autoryzacja

Microsoft

Jak długo trwa szkolenie?

5 dni

Ile kosztuje pakiet podstawowy i co zawiera?

3700zł netto + VAT (wg obowiązującej stawki)

w ramach pakietu otrzymujesz:
- autoryzowane materiały szkoleniowe w postaci elektronicznej
- certyfikat ukończenia szkolenia - materiały szkoleniowe typu notes, długopis
- gadżet szkoleniowy np. pendrive
- zapewnione samodzielne stanowisko pracy wyposażone w laptop lub komputer stacjonarny (zgodnie z Setup Guidem szkolenia)
- poczęstunek w formie lunchu
- poczęstunek w czasie przerw (kawa/herbata/woda/ciastka)

Skomponuj własny pakiet

dodaj lub odejmij do ceny pakietu podstawowego

- 200,00 zł : przy szkoleniu w systemie zdalnym
+ 100,00 zł : zamów materiały szkoleniowe w formie papierowej
- 30,00 zł/dzień : zrezygnuj z lunchu
+ 300,00 zł : zamów egzamin w super cenie

OPCJA EXTRA:
Szkolenie dedykowane tylko dla CIEBIE (brak innych osób na sali) -> 6000,00 zł

SZKOLENIA ON-DEMAND:
sprawdź także dostępność i cenę tego szkolenia w opcji Microsoft MOC On-Demand

wszytkie ceny są kwotami netto

przykład obliczania ceny za Twój pakiet szkoleniowy

Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Termin

Miasto / miejsce

Możliwość udziału zdalnego

Cena* / Promocja**

Dodatkowo w cenie

Termin Gwarantowany

Zapisy

*Cena - to cena pakietu podstawowego
**Promocja - to obniżona cena pakietu podstawowego