Ta strona używa cookies, a kontynuująć przeglądanie wyrażasz zgodę na ich używanie oraz na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką prywatności i cookies.
W każdej chwili możesz wycofać zgodę poprzez zmianę ustawień cookies w swojej przeglądarce.

Zgoda X

MB-910T00 Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)

cena

zapytaj o cenę

czas trwania

1 dzień

poziom trudności

poziom 1

Microsoft

 




Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Start szkolenia

Miasto/miejsce

Cena* / Promocja**

Język szkolenia

Termin Gwarantowany

Zapisy


*Cena - to cena netto pakietu podstawowego
**Promocja - to obniżona cena netto pakietu podstawowego

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu? Znajdziemy rozwiązanie

  Napisz do nas


Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?


*Cena - to cena pakietu podstawowego
**Promocja - to obniżona cena pakietu podstawowego

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu? Znajdziemy rozwiązanie

  Napisz do nas


Dlaczego właśnie to szkolenie?

Szkolenie "Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)" to klucz do zdobycia wiedzy na temat podstawowych funkcji aplikacji do angażowania klientów - Dynamics 365. Dzięki niemu uczestnicy będą mogli lepiej zrozumieć, jak efektywnie wykorzystać tę platformę do zarządzania relacjami z klientami, co przekłada się na wzrost skuteczności działalności biznesowej.

Do kogo skierowany jest program?

Program jest przeznaczony zarówno dla początkujących użytkowników, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z Dynamics 365, jak i dla profesjonalistów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat aplikacji CRM. Grupą docelową są także menedżerowie sprzedaży, konsultanci ds. obsługi klienta oraz osoby zainteresowane zwiększeniem efektywności w zarządzaniu relacjami z klientami.

Co warto wiedzieć przed szkoleniem?

Przed przystąpieniem do szkolenia warto mieć podstawową znajomość pracy z aplikacjami biurowymi oraz zrozumienie podstawowych koncepcji związanych z zarządzaniem relacjami z klientami (CRM).

Jakie cele edukacyjne spełnia to szkolenie?

Szkolenie umożliwia uczestnikom opanowanie podstawowych funkcji aplikacji Dynamics 365 oraz zdobycie praktycznej wiedzy na temat zarządzania relacjami z klientami. Uczestnicy będą również mogli zdobyć cenne umiejętności w obszarze integracji aplikacji i współdzielenia działań między różnymi modułami.

Jakie korzyści biznesowe przynosi udział w szkoleniu?

Udział w szkoleniu pozwala firmom na lepsze wykorzystanie platformy Dynamics 365 do efektywnego zarządzania relacjami z klientami, co w konsekwencji przekłada się na zwiększenie lojalności klientów, poprawę procesów sprzedażowych i obsługi klienta oraz zwiększenie rentowności działalności biznesowej.

Czego się nauczysz?

Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z podstawami aplikacji Dynamics 365 oraz dowiedzą się, jak wykorzystać różne moduły, takie jak Dynamics 365 Sales, Customer Service i Field Service, do efektywnego zarządzania procesami biznesowymi i relacjami z klientami.
 


Opis podstaw aplikacji do angażowania klientów Dynamics 365

Omówienie współdzielonych działań i opcji integracji w aplikacjach Dynamics 365 Customer Engagement Apps

Zapoznanie się z Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Opisywanie Dynamics 365 Customer Insights - Data 

Zapoznanie się z Dynamics 365 Sales

Opis możliwości Dynamics 365 Sales i powiązanych aplikacji

Zapoznanie się z Dynamics 365 Customer Service

Omówienie możliwości Dynamics 365 Customer Service i powiązanych aplikacji

Zapoznanie się z Dynamics 365 Field Service

Analiza możliwości Dynamics 365 Field Service w zakresie planowania i powiązanych aplikacji

Który egzamin potwierdza zdobyte umiejętności?

Zdaj 1 egzamin:
  • Exam MB-910: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)
​Zdobądź certyfikat:
  • Microsoft Certified: Dynamics 365 Fundamentals (CRM)

Co zawiera pakiet podstawowy?

w ramach pakietu otrzymujesz:
- autoryzowane materiały szkoleniowe w postaci elektronicznej
- certyfikat ukończenia szkolenia


w przypadku szkoleń stacjonarnych dodatkowo:
- materiały szkoleniowe typu notes, długopis
- gadżet szkoleniowy
- zapewnione samodzielne stanowisko pracy wyposażone w laptop lub komputer stacjonarny (zgodnie z Setup Guidem szkolenia)
- poczęstunek w formie lunchu lub voucher na lunch do pyszne.pl (w przypadku szkoleń zdalnych) dla szkoleń realizowanych w pełnodniowych cyklach (co najmniej 6 godzinnych)
- poczęstunek w czasie przerw (kawa/herbata/woda/ciastka)
- możliwość skorzystania z usługi Training Replay


Skomponuj własny pakiet

dodaj lub odejmij do ceny pakietu podstawowego
- 40,00 zł/dzień : zrezygnuj z lunchu
+ 450,00 zł : zamów egzamin w super cenie
+ 250,00 zł : asysta przygotowująca do egzaminu

OPCJA PREMIUM:
Szkolenie dedykowane tylko dla Ciebie (brak innych osób na sali) -> spytaj o cenę

wszytkie ceny są kwotami netto, nalezy doliczyć podatek VAT wg obowiązującej stawki
przykład obliczania ceny za Twój pakiet szkoleniowy



Podziel się: