Ta strona używa cookies, a kontynuująć przeglądanie wyrażasz zgodę na ich używanie oraz na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką prywatności i cookies.
W każdej chwili możesz wycofać zgodę poprzez zmianę ustawień cookies w swojej przeglądarce.

Zgoda X

MB-230T01 Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant

cena

zapytaj o cenę

czas trwania

4 dni

poziom trudności

poziom 1

Microsoft

 




Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Start szkolenia

Miasto/miejsce

Cena* / Promocja**

Język szkolenia

Termin Gwarantowany

Zapisy


*Cena - to cena netto pakietu podstawowego
**Promocja - to obniżona cena netto pakietu podstawowego

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu? Znajdziemy rozwiązanie

  Napisz do nas


Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?


*Cena - to cena pakietu podstawowego
**Promocja - to obniżona cena pakietu podstawowego

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu? Znajdziemy rozwiązanie

  Napisz do nas


Dlaczego właśnie to szkolenie?

Szkolenie "MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant" to klucz do odblokowania pełnego potencjału platformy Dynamics 365 Customer Service. Dzięki niemu zdobędziesz niezbędną wiedzę i umiejętności, które umożliwią Ci skuteczną pracę jako konsultant funkcjonalny ds. obsługi klienta.

Do kogo skierowany jest program?

Program jest skierowany do profesjonalistów z branży IT, specjalistów ds. obsługi klienta, konsultantów funkcjonalnych oraz wszystkich zainteresowanych zdobyciem specjalistycznej wiedzy z zakresu implementacji i konfiguracji platformy Dynamics 365 Customer Service.

Co warto wiedzieć przed szkoleniem?

Warto mieć podstawową wiedzę na temat platformy Dynamics 365 oraz doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub zarządzania projektami informatycznymi.

Jakie cele edukacyjne spełnia to szkolenie?

Szkolenie pozwoli Ci opanować zaawansowane funkcje platformy Dynamics 365 Customer Service, umożliwiając skuteczną implementację rozwiązań obsługi klienta oraz optymalizację procesów biznesowych

Jakie korzyści biznesowe przynosi udział w szkoleniu?

Udział w szkoleniu pozwoli Twojej firmie na lepsze wykorzystanie platformy Dynamics 365 Customer Service, zwiększenie produktywności zespołu obsługi klienta oraz poprawę jakości obsługi klienta, co w konsekwencji przekłada się na zadowolenie klientów i wzrost konkurencyjności firmy.

Czego się nauczysz?

Poprzez intensywny program szkoleniowy przeprowadzimy Cię przez wszystkie kluczowe aspekty pracy z platformą Dynamics 365 Customer Service. Zdobędziesz niezbędną wiedzę i umiejętności, aby efektywnie pracować ze zdarzeniami, uprawnieniami i umowami o poziomie usług, rozwiązaniami do zarządzania wiedzą oraz tworzeniem ankiet za pomocą Dynamics 365 Customer Voice. Ponadto, nauczysz się planowania obsługi klienta, wspierania agentów w zwiększeniu ich produktywności, łączenia się i angażowania klientów poprzez Omnichannel, analizowania danych z Customer Service Insights, korzystania z Connected Customer Service oraz rozszerzania obsługi klienta w Dynamics 365.

Praca ze zdarzeniami w Dynamics 365 Customer Service

Praca z uprawnieniami i umowami o poziomie usług w Dynamics 365 Customer Service

Praca z rozwiązaniami do zarządzania wiedzą w Dynamics 365 Customer Service

Tworzenie ankiet za pomocą Dynamics 365 Customer Voice

Rozpoczęcie pracy z planowaniem obsługi klienta w Dynamics 365

Pomoc agentom w osiągnięciu większej produktywności w Dynamics 365 Customer Service

Łączenie się i angażowanie klientów dzięki Omnichannel w Dynamics 365 Customer Service

Praca z Customer Service Insights

Korzystanie z Connected Customer Service z Dynamics 365

Rozszerzenie obsługi klienta Dynamics 365


Który egzamin potwierdza zdobyte umiejętności?

Zdaj 1 egzamin:
  • Exam MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant
​Zdobądź certyfikat:
  • Microsoft Certified: Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant Associate

Co zawiera pakiet podstawowy?

w ramach pakietu otrzymujesz:
- autoryzowane materiały szkoleniowe w postaci elektronicznej
- certyfikat ukończenia szkolenia


w przypadku szkoleń stacjonarnych dodatkowo:
- materiały szkoleniowe typu notes, długopis
- gadżet szkoleniowy
- zapewnione samodzielne stanowisko pracy wyposażone w laptop lub komputer stacjonarny (zgodnie z Setup Guidem szkolenia)
- poczęstunek w formie lunchu lub voucher na lunch do pyszne.pl (w przypadku szkoleń zdalnych) dla szkoleń realizowanych w pełnodniowych cyklach (co najmniej 6 godzinnych)
- poczęstunek w czasie przerw (kawa/herbata/woda/ciastka)
- możliwość skorzystania z usługi Training Replay


Skomponuj własny pakiet

dodaj lub odejmij do ceny pakietu podstawowego
- 40,00 zł/dzień : zrezygnuj z lunchu
+ 450,00 zł : zamów egzamin w super cenie
+ 250,00 zł : asysta przygotowująca do egzaminu

OPCJA PREMIUM:
Szkolenie dedykowane tylko dla Ciebie (brak innych osób na sali) -> spytaj o cenę

wszytkie ceny są kwotami netto, nalezy doliczyć podatek VAT wg obowiązującej stawki
przykład obliczania ceny za Twój pakiet szkoleniowy



Podziel się: